Pierwszego października bieżącego roku, minął rok mojej współpracy z firmą D.A.M. Był to bardzo pracowity rok, zarówno dla mnie, jak i dla D.A.M z którym wspólnie zrealizowaliśmy kilkanaście różnych przedsięwzięć.
zimowy okoń
Zaczęło się bardzo banalnie i prosto, kiedy to w ubiegłym roku po bardzo długiej batalii i niespełnionych obietnicach zrezygnowałem ze współpracy z firmą Savage Gear. Jednocześnie dostałem już wcześniej ofertę od D.A.M, z której po prostu skorzystałem. I już pierwszego października 2014 roku, miałem okazję uczestniczyć w prezentacji nowości na 2015, która obyła się w Nadarzynie pod Warszawą. W słynnym już pensjonacie „Rancho pod Bocianem”. Tam też poznałem szerzej ofertę firmy D.A.M, która nie ukrywam zaciekawiła mnie bardzo.
listopadowy okoń
W tym miejscu wrócę na chwilę do swoich młodzieńczych lat, kiedy to na kolejne urodziny otrzymałem swój pierwszy kołowrotek Quick. Cóż to był za szał. Och rozmarzyłem się troszkę wspominając stare dobre czasy. Ale do rzeczy.
Pokazy na akwarium podcza targów RYBOMANIA w Lublinie
Kolejnym wspólnym naszym przedsięwzięciem były pierwsze targi Rybomania w Lublinie w ubiegłym roku. Choć firma D.A.M nie wystawiała się na swoim stoisku, to jednak na prośbę również Piotra Kamińskiego – Dyrektora Rybomani, stawiłem się w Lublinie z wielką przyjemnością, by zaprezentować na tym już osławionym gigantycznym akwarium, kilka wybranych i sprawdzonych już przeze mnie produktów D.A.M. Po pierwszej Rybomani w Lublinie była chwila spokoju i wytchnienia jednak nie na dług.
Targowe spotkania tym razem z Karoliną Błaszczak
Już praktycznie od stycznia przygotowywaliśmy się mocno do kolejnej Rybomani, tym razem w Poznaniu. Tam też, korzystając z możliwości, postanowiłem szerzej zaprezentować Wam ofertę D.A.M. W tym miejscu dziękuję wszystkim, którzy odwiedzili mnie na stosiku, choć wiem że nie mogłem poświęcić Wam wszystkim jednakowo dużej uwagi. Targi Rybomania odwiedziło jak podają różne źródła prawie 30 tys osób, więc sami rozumiecie. Ale obiecuję że na kolejnych edycjach będę się bardziej starał.
Rybomania, Poznań i pokazy na basenie wzbudzały duże zainteresowanie
basenowa wymiana doświadczeń z Jaworkiem
basenowa wymiana doświadczeń z Jaworkiem c.d.
    Zaraz po targach bo już w ostatni weekend lutego ruszyłem po Polsce z pokazami sprzętu w wybranych sklepach wędkarskich. Pierwsza prezentacja miała miejsce w Gdańsku w Centrum Wędkarstwa. Wiem że choć pogoda w tamtych dniach nie należała do przyjemnych, to jednak mnóstwo osób się zjawiło. Za co Wam serdecznie dziękuję. I tak przez kolejne tygodnie przemierzałem kilometry po Polsce jeżdżąc do sklepu do sklepu, by spotkać się z Wami, i zaprezentować Wam nowości D.A.M na rok 2015. Oprócz Gdańskiego Centrum Wędkarstwa był jeszcze Poznań i Bydgoszcz, jak również Warszawa – Dom Wędkarza, Gostyń – Centrum Wędkarskie Maniak, Strzegom – Albinos i kilka innych.
Pierwszy pokaz w Centrum Wędkarstwa Gdańsk
Ja jestem gotów a Wy?
spotkania z wędkarską młodzieżą
Dom Wędkarza, Warszawa kolejne pokazy D.A.M
Sklep BAIT BOX powiększył się o ofertę spinningową D.A.M
Pokazy w Centrum Wedkarstwa Bydgoszcz
    Rok rocznie odbywają się w innym europejskim mieście. Po raz drugi, po dziesięciu latach ponownie zawitały do Warszawy. W dniach 11-13 czerwca br, odbyły się europejskie targi EFFTEX czyli European Fishing Tackl Trade Exhibition, organizowane prze europejską federację branży Wędkarskiej EFFTA. Choć impreza ta, ma bardziej charakter branżowy, to jednak przeciętny zjadacz chleba może na nią wejść, oczywiście na podstawie odpowiedniej wejściówki. Ja również miałem przyjemność uczestniczyć przez trzy dni w tej imprezie, oczywiście reprezentując firmę D.A.M. Na wspólnym stoisku z Savage Gear, czy Okuma z racji zależności do firmy Svensen Sport, która jest właścicielem tych i wielu innych marek wędkarskich. Prezentowaliśmy nasze nowości na rok 2016. Właśnie w Warszawie po raz pierwszy można było zobaczyć wszystkie nowinki, którymi będziemy zaskakiwać wędkarzy w Polsce i nie tylko w roku 2016. A które już powoli pojawiają się w sklepach. Przy okazji spotkałem się z Jakubem Vagner, z którym wspólnie zaczęliśmy realizować pewien projekt, ale o tym już innym razem.     Tu dochodzimy do momentu od którego wszystko się zaczęło i czym zacząłem swą przygodę z D.A.M czyli pokazy nowości w Nadarzynie pod Warszawą, które w tym roku odbyły się w dniach 29-30 września. Tak miało to miejsce w roku ubiegłym odbyły się w pensjonacie „Rancho pod Bocianem”. W tym roku jednak było nieco inaczej, poza pokazami wraz z dwoma „świrami wędkarskimi” czyli Sebastianem Kowalczykiem i Majkim czyli Michałem Pindelskim nakręciliśmy wspólnie odcinek ich autorskiego programu „Wędkarska korba”, który od pewnego czasu swą formułą jak również innowacyjnością zachwycił już wielu. Ten wyjątkowy odcinek na który długo mnie nie trzeba było namawiać, powstał w spontaniczny sposób i hardcorowych warunkach. Było to kilka godzin dobrego humoru i dużej ilości śmiechu. Z tego miejsca pozdrawiam serdecznie obu zwariowanych kolegów a Was moi drodzy czytelnicy zachęcam do obejrzenia. Czas już podsumować ten rok pracy. Poza wszelkimi prezentacjami, targami, spotkaniami oczywiście każdą wolną chwilę spędzałem na rybach bo to jedyna rzecz, która daje mi odrobinę wytchnienia i spokoju. A jak wiadomo powszechnie podczas łowienia, kiedy człowiek odpoczywa wymyśla najprzeróżniejsze rzeczy, tak więc kilka z nich już niebawem będziecie mogli sami sprawdzić nad wodą. Zachęcam Was do zapoznania się z ofertą nowości D.A.M na rok 2016, gdzie znajdziecie wiele naprawdę fajnych produktów, z których ja również korzystam na co dzień. Dosłownie w pigułce zwrócę w kilku słowach Waszą uwagę np. na: nowe buty do brodzenia Exquisite G2, nową serię wędek Prech Special, nowe kołowrotki z seri Quick, czy nowe przynęty miękkie Greedy Shad, czy np. moje ulubione już Shad-y czy Grub-y w nowej odsłonie kolorystycznej, Ponadto poszerzyła nam się rodzina przynęt miękkich Longhorn o kolejny rozmiar 11 cm. Tak więc sami widzicie że jest tego dużo a w nowym katalogu znajdziecie jeszcze więcej, do którego przejrzenia Was zachęcam, ot tak w celu zaspokojenia wędkarskiej ciekawości. Pozdrawiam i do zobaczenia nad wodą. Paweł GARBUS Kołodziejczyk